1. Waarom moet ik mij registreren bij Second Luxury?

Voor het aanbieden van items of om een bod uit te brengen via onze website, heeft u een Second Luxury account nodig. Middels uw gegevens kunnen wij de betaling aan onze kopers garanderen en kunnen wij een eventuele ophaal of bezorg afspraak inplannen. Second Luxury hecht veel belang aan de privacy van onze klanten. Vanzelfsprekend worden uw gegevens veilig opgeslagen en worden deze niet aan derden verstrekt. Lees voor meer informatie onze Privacyverklaring.

2. Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Kan ik een nieuw wachtwoord aanvragen?

Op onze inlogpagina vindt u de button ‘wachtwoord vergeten’. Wanneer u hierop klikt, kunt u uw e-mailadres invullen. Second Luxury stuurt een link naar het door u ingevulde e-mailadres. Middels de link kunt u een nieuw wachtwoord aanmaken.

3. Hoe kan ik een item kopen?

Om een item te kopen, kunt  u op de koop direct button klikken van het betreffende item. Na het invullen van uw gegevens kunt u overgaan tot aankoop en betaling van het betreffende item. Pas nadat u akkoord bent gegaan met de algemene voorwaarden is uw aankoop definitief.

 

4. Hoe kan ik mijn aangeboden item volgen?

U ontvangt per e-mail een bericht wanneer uw item online op ons platform komt. Tevens kunt u inloggen, onder uw profiel ziet u een kopje "mijn items". Op het moment dat uw item online gaat is dit zichtbaar bij "mijn items".

 

5. Zijn de merk en design items die op Second Luxury worden aangeboden, gegarandeerd echt?

De experts van Second Luxury beoordelen items voor plaatsing op kwaliteit en echtheid. Ook vraagt Second Luxury de verkopende partij om een aankoopbewijs of echtheidscertificaat. Uiteraard kan het voorkomen dat verkopende partij niet (meer) over deze documenten beschikt. Daarom maakt Second Luxury gebruik van het echtheidscertificaat. Het echtheidscertificaat geeft u het bewijs dat het aangeboden item authentiek is welke door Second Luxury wordt gegarandeerd. Mocht onverhoopt blijken dat het item niet authentiek is, heeft u het recht het item te retourneren en het aankoopbedrag retour te vragen. Geretourneerde items dienen door Second Luxury, in eenzelfde staat als verzonden, terug te worden ontvangen. U dient binnen 14 dagen na aankoopdatum van het betreffende item kenbaar te maken dat u het item wilt retourneren. Na ontvangst, zullen wij de retourbetaling per direct uitvoeren.

6. Krijg ik garantie op aangekochte items?

Second Luxury onderwerpt alle aangeboden items aan een uitgebreide screening. Second Luxury biedt geen garantie op de aangeboden items. Mocht het om een nieuw item gaan dan ontvangt u wel de normale fabrieksgarantie.

7. Wat zijn de openingstijden van de showroom van Second Luxury?

De showroom van Second Luxury is geopend van woensdag t/m vrijdag van 10.00 tot 17.00 uur en op zaterdag van 11.00 tot 17.00 uur.

8. Hoe kan ik een klacht of opmerking doorgeven aan Second Luxury?

Second Luxury hecht veel waarde aan tevreden klanten. Toch kan het gebeuren dat niet alles naar wens is verlopen. Heeft u een klacht of een op- of aanmerking? Neem telefonisch contact met ons op via 040-7370455 (tijdens kantooruren) of stuur een e-mail naar klantenservice@secondluxury.nl. Wij trachten uw e-mail binnen 48 uur te beantwoorden.

Voor een voorspoedige afhandeling van uw klacht, vragen wij u om de volgende gegevens mee te sturen:
- duidelijke omschrijving van uw klacht
- foto’s ter ondersteuning van uw klacht
- uw contactgegevens

9. Is mijn aangeboden item in de showroom van Second Luxury verzekerd?

Vanaf het moment dat Second Luxury uw item(s) in ontvangst heeft genomen tot het moment dat de koper het item in bezit krijgt zijn de items door Second Luxury verzekerd voor zowel verlies, diefstal als voor beschadiging. De uitkering vindt plaats op basis van vervangingswaarde.

 

De algemene voorwaarden en de privacyverklaring zijn van toepassing op het gebruik van de diensten van Second Luxury. Door gebruik te maken van onze diensten gaat u hiermee akkoord. Wij adviseren u onze voorwaarden zorgvuldig te lezen zodat u op de hoogte bent van uw rechten en plichten bij het gebruik van de diensten van Second Luxury.
 

Uw item(s) aanbieden?

  • Presentatie online en in onze showroom
  • Anonimiteit en privacy gewaarborgd
  • Item(s) desgewenst thuis opgehaald
  • Gegarandeerde betaling
ITEM(S) AANBIEDEN